Turističko-ugostiteljska škola Antona Štifanića Poreč

> NASLOVNICA

Naše grčko putovanje

Autor: Silvana Vlačić, 11. 9. 2017.

Dana 29.8.2017. u pola noći i bitnu jednu minutu krenuli smo na maturalac. Mislili smo da će to biti samo još jedan tipičan maturalac no svi smo se kao generacija dogovorili za istu destinaciju što je već bio veliki uspjeh. I da … na kraju to je bio najbolji maturalac ikada. Pri tome ne mislimo na ono što smo vidjeli već smo se kao generacija (4. htt, 4. thk. 3. kuh i 3. kon-sl) zbližili i povezali više nego što bismo to uspjeli tijekom svakodnevnog života u školi.

Sljedeći dan došli smo u Anconu gdje smo u 13.30 brodom krenuli za Igoumenitsu. Stigli smo tamo ujutro u 6.15 i uputili se iz Igoumenitse prema Meteorima. Razgledali smo taj predivni bizantski samostan te krenuli prema Apollonovom svetištu – Delfima. Nakon dvosatnog razgledavanja smjestili smo se u hotel u Ateni. Nakon večere uslijedio je naravno prvi izlazak. Do klubova smo pješice hodali 15-20 min. i onda je uslijedilo ludilo. S time vas naravno nećemo zamarati, samo da znate da smo se u sitnim noćnim satima vraćali uvijek taksijem.

Ujutro smo nakon doručka otišli u razgled Atene, najljepše dojmove fotoaparatom zabilježili na Akropoli, prošetali atenskim ulicama gdje su svi ponešto kupili, probali grčki specijalitet gyros i tzatziki. Slobodno vrijeme iskoristili smo za spremanje za izlazak u brojne klubove u atenskom kvartu Kolonaki.

Idući dan krenuli smo na Zakynthos. Tijekom vožnje razgledali smo poluotok Peloponez, Korintski kanal, Mikenu, tvornicu keramike i Dionizijevo kazalište. Svi smo bili jako uzbuđeni i jedva smo čekali da stignemo na taj slavni Zakynthos. Došli smo predvečer, prijavili se u hotel, večerali i spremili za izlazak. Sljedeći dan bio je naš slobodan dan (napokon!). Više-manje svi su otišli na plažu osim onih koji su spavali i nisu stigli na doručak nego tek na večeru. Neki od nas su na prekrasnoj pješčanoj plaži Laganas iznajmili gliser i proučili dijelove grčke obale. Ujutro smo se zaputili kući. Autobusom smo stigli u grčku luku Patras gdje smo se ukrcali na brod. Nakon plovidbe od 22 sata stigli smo na talijansko kopno i tu smo se zaustavili u San Marinu i fotografijama zabilježili zalazak sunca te nastavili dalje.

Putovali smo, putovali …

Napokon 5. 9. u 4:05 bili smo u Poreču na stajalištu gdje smo i krenuli.

I što još reći o maturalcu?

Upoznali smo se u novim situacijama, živjeli smo zajedno 7 dana, sve dijelili, išli jedni drugima i na živce, ali istovremeno nosio nas je dobar osjećaj zajedništva i želje da si međusobno pomažemo. Tako su naši dečki iz 4. htt-a bili pravi kavaliri jer su nas djevojke pazili i nisu dopuštali da se same u nesigurno doba vraćamo  u hotel. A Šimunović je izgubio mobitel (ostao mu je u Grčkoj) i svi smo mi zajedno skupljali dobrovoljne priloge u zlatnu kasicu prasicu koju su mu poklonili naš vodič i vozač autobusa. Ipak oni imaju iskustva s gubitkom stvari. Nije sve bilo idealno, bilo je i ružnih situacija npr. kada je Stelu nagazila visoka peta „rashitane ženske“ u disku. I tu smo opet pokazali koliko smo kolegijalni i koliko nam je stalo do „naših“, pratili smo je na Hitnu, nosili joj stvari… Ima i onih koji nisu oka sklopili tijekom maturalca i nisu ama baš ništa propustili npr. Đuranec.  Svaka mu čast, treba i to izdržati i imati energije i za sve nas.

Matea Stančić i Goran Fabris, 4.htt

VIJESTI

Naše grčko putovanje

Autor: Silvana Vlačić, 11. 9. 2017.

Putovali smo, putovali …

Napokon 5. 9. u 4:05 bili smo u Poreču na stajalištu gdje smo i krenuli.

I što još reći o maturalcu?

Matea Stančić i Goran Fabris, 4.htt

Arhiva dokumenata
Turističko-ugostiteljska škola Antona Štifanića Poreč / Prvomajska 6, HR-52440 Poreč / www.ss-astifanica-porec.skole.hr / ured@ss-astifanica-porec.skole.hr