preskoči na sadržaj

Turističko-ugostiteljska škola Antona Štifanića Poreč

 > NASLOVNICA
Vijesti

Razvoj nove robne marke „Istarski mladi krumpir“

Autor: Silvana Vlačić, 3. 6. 2008.

U našoj je školi 3. lipnja održana degustacija 16 različitih uzoraka krumpira, odnosno 4 sorti Red scarlet, Adora, Jerla i Berber s područja Splita i Pule u organizaciji Instituta za poljoprivredu i turizam i Turističko-ugostiteljske škole Antona Štifanića. Cilj projekta koji vodi dr. sc. Dean Ban sa svojim suradnicima je postići da istarski mladi krumpir bude na tržištu po određenoj cijeni, da ima prepoznatljivo pakovanje, logo i ostale vizualne elemente, te standardiziranu kvalitetu što bi garantiralo potrošačima da je to upravo taj krumpir- pojasnio nam je koordinator gdin Robert Velenik. Zadatak da ocjenjuju izgled, miris, okus, opip te opći dojam prženog krumpira dobilo je 30-ak djelatnika Instituta i Škole. Posebna pažnja posvećena je postupku degustacije tako da je krumpir izrezan strojno zbog ujednačavanja uzoraka, pazilo se na pravodobnu izmjenu ulja kako ona ne bi utjecala na okus, kao i na količinu upotrijebljene soli. Do sada mladi istarski krumpir nije imao prepoznatljivu oznaku koja će garantirati određeni standard i kvalitetu, pa i nije mogao postići veću cijenu na tržištu.
    
   




VIJESTI

Razvoj nove robne marke „Istarski mladi krumpir“

Autor: Silvana Vlačić, 3. 6. 2008.

U našoj je školi 3. lipnja održana degustacija 16 različitih uzoraka krumpira, odnosno 4 sorti Red scarlet, Adora, Jerla i Berber s područja Splita i Pule u organizaciji Instituta za poljoprivredu i turizam i Turističko-ugostiteljske škole Antona Štifanića. Cilj projekta koji vodi dr. sc. Dean Ban sa svojim suradnicima je postići da istarski mladi krumpir bude na tržištu po određenoj cijeni, da ima prepoznatljivo pakovanje, logo i ostale vizualne elemente, te standardiziranu kvalitetu što bi garantiralo potrošačima da je to upravo taj krumpir- pojasnio nam je koordinator gdin Robert Velenik. Zadatak da ocjenjuju izgled, miris, okus, opip te opći dojam prženog krumpira dobilo je 30-ak djelatnika Instituta i Škole. Posebna pažnja posvećena je postupku degustacije tako da je krumpir izrezan strojno zbog ujednačavanja uzoraka, pazilo se na pravodobnu izmjenu ulja kako ona ne bi utjecala na okus, kao i na količinu upotrijebljene soli. Do sada mladi istarski krumpir nije imao prepoznatljivu oznaku koja će garantirati određeni standard i kvalitetu, pa i nije mogao postići veću cijenu na tržištu.
    
   




Tražilica
Oglasna ploča
Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

Korisni linkovi

Arhiva dokumenata
CMS za škole logo
Turističko-ugostiteljska škola Antona Štifanića Poreč / Prvomajska 6, HR-52440 Poreč / www.ss-astifanica-porec.skole.hr / ured@ss-astifanica-porec.skole.hr
preskoči na navigaciju