preskoči na sadržaj

Turističko-ugostiteljska škola Antona Štifanića Poreč

 > NASLOVNICA
Vijesti

Projekt "Istra za mlade"

Autor: Milena Cvitan, 4. 10. 2013.

U svibnju ove godine Turističko-ugostiteljska škola Antona Štifanića prijavila je projekt pod nazivom „Istra za mlade“ na javni poziv Ministarstva turizma u programu Promocija zanimanja.

U svibnju ove godine Turističko-ugostiteljska škola Antona Štifanića prijavila je projekt pod nazivom „Istra za mlade“ na javni poziv Ministarstva turizma u programu Promocija zanimanja. Prihvaćeno je trinaest projekata među kojima i projekt naše škole financiran u iznosu od 15 000 kuna.

Projektni tim u sastavu Kristijan Herak, Damir Štefanić i Hercig Nikolina, učenici IV. THK razreda, te Nedin Bijelić, Deni Knapić, Monika Peranović, Ana Klarić i Paula Radolović-Ježek, učenici IV. HTT razreda s voditeljicom profesoricom Vilmom Čehić-Janjuš započeo je s provođenjem 14. lipnja 2013. Vrijedna je skupina radila na provedbi i tijekom ljetnih praznika nalazeći se i komunicirajući na društvenim mrežama.

Rad na projektu bio je veoma sistematičan, a odvijao se kroz nekoliko faza: prikupljanje podataka o destinaciji Istra; istraživanje ciljnog tržišta i segmentaciji; obrada i stvaranje baze podataka, skupljanje fotografija i komparacija podataka; planiranje razvoja novog proizvoda – načina na koji bi se osmislio novi sadržaj za mlade u Istri; testiranje izrađenog proizvoda na terenu, te informatizacija i promocija samog projekta.

Učenici su aktivno sudjelovali i stvarali ovaj projekt putem virtualne organizacije „DMC Istra“ (Destination Menagement Company), odjela „Istra za mlade“ koji je orijentiran isključivo na mlade, kao ciljno tržište. Morali su ocijeniti kojim resursima raspolaže Istra, što je namijenjeno mladima, kako valorizirati kulturno-povijesnu baštinu i prirodne resurse te osmisliti nove sadržaje koji će se temeljiti na doživljaju destinacije Istra.

Svoj su proizvod najprije testirali na terenu 13. rujna tijekom cjelodnevnoga izleta. Na Europski dan jezika, 26. rujna, ponudili su ga na procjenu prolaznicima i turistima na Narodnom trgu, ispred zgrade Pučkog otvorenog učilišta Poreč. Svjetski dan turizma obilježili su predstavljanjem projekta javnosti u kabinetu ugostiteljskog posluživanja. Sve su projektne aktivnosti okončane 30. rujna dostavom izvješća Ministarstvu turizma na konačnu procjenu uspješnosti.

Svrha samog projekta bila je angažirati učenike u osmišljavanju turističkog proizvoda turističke destinacije. Zadatak članova projektog tima bio je primijeniti teorijsko znanje u simulaciji stvarnog poslovanja. Učenici su svoj zadatak uspješno obavili, a pritom se i dobro zabavili.




VIJESTI

Projekt "Istra za mlade"

Autor: Milena Cvitan, 4. 10. 2013.

U svibnju ove godine Turističko-ugostiteljska škola Antona Štifanića prijavila je projekt pod nazivom „Istra za mlade“ na javni poziv Ministarstva turizma u programu Promocija zanimanja.

U svibnju ove godine Turističko-ugostiteljska škola Antona Štifanića prijavila je projekt pod nazivom „Istra za mlade“ na javni poziv Ministarstva turizma u programu Promocija zanimanja. Prihvaćeno je trinaest projekata među kojima i projekt naše škole financiran u iznosu od 15 000 kuna.

Projektni tim u sastavu Kristijan Herak, Damir Štefanić i Hercig Nikolina, učenici IV. THK razreda, te Nedin Bijelić, Deni Knapić, Monika Peranović, Ana Klarić i Paula Radolović-Ježek, učenici IV. HTT razreda s voditeljicom profesoricom Vilmom Čehić-Janjuš započeo je s provođenjem 14. lipnja 2013. Vrijedna je skupina radila na provedbi i tijekom ljetnih praznika nalazeći se i komunicirajući na društvenim mrežama.

Rad na projektu bio je veoma sistematičan, a odvijao se kroz nekoliko faza: prikupljanje podataka o destinaciji Istra; istraživanje ciljnog tržišta i segmentaciji; obrada i stvaranje baze podataka, skupljanje fotografija i komparacija podataka; planiranje razvoja novog proizvoda – načina na koji bi se osmislio novi sadržaj za mlade u Istri; testiranje izrađenog proizvoda na terenu, te informatizacija i promocija samog projekta.

Učenici su aktivno sudjelovali i stvarali ovaj projekt putem virtualne organizacije „DMC Istra“ (Destination Menagement Company), odjela „Istra za mlade“ koji je orijentiran isključivo na mlade, kao ciljno tržište. Morali su ocijeniti kojim resursima raspolaže Istra, što je namijenjeno mladima, kako valorizirati kulturno-povijesnu baštinu i prirodne resurse te osmisliti nove sadržaje koji će se temeljiti na doživljaju destinacije Istra.

Svoj su proizvod najprije testirali na terenu 13. rujna tijekom cjelodnevnoga izleta. Na Europski dan jezika, 26. rujna, ponudili su ga na procjenu prolaznicima i turistima na Narodnom trgu, ispred zgrade Pučkog otvorenog učilišta Poreč. Svjetski dan turizma obilježili su predstavljanjem projekta javnosti u kabinetu ugostiteljskog posluživanja. Sve su projektne aktivnosti okončane 30. rujna dostavom izvješća Ministarstvu turizma na konačnu procjenu uspješnosti.

Svrha samog projekta bila je angažirati učenike u osmišljavanju turističkog proizvoda turističke destinacije. Zadatak članova projektog tima bio je primijeniti teorijsko znanje u simulaciji stvarnog poslovanja. Učenici su svoj zadatak uspješno obavili, a pritom se i dobro zabavili.




Tražilica
Oglasna ploča
Kalendar
« Svibanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

Korisni linkovi

Arhiva dokumenata
CMS za škole logo
Turističko-ugostiteljska škola Antona Štifanića Poreč / Prvomajska 6, HR-52440 Poreč / www.ss-astifanica-porec.skole.hr / ured@ss-astifanica-porec.skole.hr
preskoči na navigaciju